O2 Logi - prośba o rzucenie okiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jendrek71.71
    Classic
    • 2013
    • 2

    O2 Logi - prośba o rzucenie okiem

    Zamieszczone przez endryu
    Energia pracy wałków w skrzyni biegów mieszając olej i napędzając półosie-koła jest większa od bezwładności kół i dlatego koła obracają się. Tak się dzieje
    ok czyli wszystko jest w porządku i nie ma się czym przejmować.
    Dzięki
    Andrzej
  • GieBe
    Classic
    • 2011
    • 18

    #2
    O2 Logi - prośba o rzucenie okiem

    Koledzy, jak w temacie. Prośba o rzucenie fachowym okiem na poniższe logi

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83367.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83368.html
    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83369.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83370.html
    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83371.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83372.html

    Dorwałem się do kabelka i VCDSa i chciałbym sprawdzić czy coś przypadkiem nie kuleje.
    Mam wyraźne odczucie, że auto zaczyna dynamicznie przyśpieszać dopiero po przekroczeniu 2,5tys. obrotów, a chyba powinno zrywać asfalt trochę wcześniej? Wkręca się ładnie na obroty ale uderzenie po plecach czuję dopiero po 2,5k.
    - Octavia 2 1.9 TDI BXE skradziona
    - Fabia I 2.0 AZL :-)

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Jeszcze mógłbyś statycznie 018 i 023
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        masz problem z utrzymaniem cisnienia doładowania z górnym zkresie obrotów .po logach podejrzewał bym przycinajaca sie geometrie sprawdz jak pracuje sztanga czy pracuje płynie bez zaciec w całym zakresie pracy , synhronizacia do porawy bo jest za bardzo na - powino byc 0. zrób jeszcze logi staczyczne z bloku 13 18 23 4
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • octII
          Ambiente
          • 2012
          • 191

          #5
          Re: O2 Logi - prośba o rzucenie okiem

          Zamieszczone przez GieBe
          Mam wyraźne odczucie, że auto zaczyna dynamicznie przyśpieszać dopiero po przekroczeniu 2,5tys. obrotów, a chyba powinno zrywać asfalt trochę wcześniej? Wkręca się ładnie na obroty ale uderzenie po plecach czuję dopiero po 2,5k.
          Mam podobnie...

          Komentarz

          • GieBe
            Classic
            • 2011
            • 18

            #6
            Zamieszczone przez alxxx
            Jeszcze mógłbyś statycznie 018 i 023
            Zamieszczone przez german81
            zrób jeszcze logi staczyczne z bloku 13 18 23 4
            Dziwne, u mnie nie ma tych bloków. Wchodzę w Basic Settings, wpisuję grupę i Error w okienkach, not available. Może robię coś źle?
            Sztanga była ruszana, chodzi płynnie.
            - Octavia 2 1.9 TDI BXE skradziona
            - Fabia I 2.0 AZL :-)

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              #7
              Zamieszczone przez german81
              masz problem z utrzymaniem cisnienia doładowania z górnym zkresie obrotów .po logach podejrzewał bym przycinajaca sie geometrie sprawdz jak pracuje sztanga czy pracuje płynie bez zaciec w całym zakresie pracy , synhronizacia do porawy bo jest za bardzo na - powino byc 0. zrób jeszcze logi staczyczne z bloku 13 18 23 4
              Z tą synchronizacją to różnie bywa po poprawieniu, dużo czytałem na ten temat, bo sam mam na "-"

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Zamieszczone przez GieBe
                Dziwne, u mnie nie ma tych bloków. Wchodzę w Basic Settings, wpisuję grupę i Error w okienkach, not available. Może robię coś źle?
                Sztanga była ruszana, chodzi płynnie.
                Nie musisz przez BS, normalnie meas block.

                Uderzenie mocy czuć jak z 1 ruszasz? może wielka turbo dziura :twisted:
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • GieBe
                  Classic
                  • 2011
                  • 18

                  #9
                  Zamieszczone przez alxxx
                  Nie musisz przez BS, normalnie meas block.
                  I na postoju na jałowym?
                  Zamieszczone przez alxxx
                  Uderzenie mocy czuć jak z 1 ruszasz? może wielka turbo dziura :twisted:
                  Czuję... powyżej 2,5tys. Wcześniej to tylko silnik warczy jakby chciał wypluć tą moc ale mu słabo idzie. :P
                  - Octavia 2 1.9 TDI BXE skradziona
                  - Fabia I 2.0 AZL :-)

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Tak na biegu jałowym bez dotykania gazu zaloguj. 013,018,023
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Faktycznie regulacja cisnienia doladowania kuleje minimalnie na wysokich obrotach.
                      Moze to byc spowodowane przycinającą sie zmienną geometrią w sprezarce.
                      ALE...
                      Fura ma pełną moc... w całym zakresie obrotów i oprocz dynamicznej jazdy nic bym z tym nie robil.
                      Kąta synchro nie rusz.... jest OK.
                      Wykonaj logi statyczne zwykle na rozgrzanym motorze - 001,003,004,007,013,018 i 023

                      Pozdrawiam
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • GieBe
                        Classic
                        • 2011
                        • 18

                        #12
                        Zrobiłem

                        Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83409.html
                        Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83410.html
                        Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83411.html
                        Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83412.html
                        Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83413.html
                        Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83414.html
                        Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/skoda_83415.html
                        - Octavia 2 1.9 TDI BXE skradziona
                        - Fabia I 2.0 AZL :-)

                        Komentarz

                        • ernestowski
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 228

                          #13
                          przemik jak widać u GieBe w grupie 023 są bardziej dodatnie BIPy. niż w naszych silnikach. A pompowtryski mamy tego samego typu.
                          Jak myślisz skąd się bierze różnica? Na necie znalazłem też kilka innych przypadków, w których w silnikach BJB są ujemne BIPy.

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #14
                            No taki urok motoru... tak ECU polewa po pompkach... nie wszystkie BiP są w "minusie"... ale nie ma tez powodów do niepokoju.
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            Pracuję...